حرفای مامان فرناز و بابا مهدی با آقا رادین

حرفای مامان فرناز و بابا مهدی با آقا رادین

حرفای مامان فرناز و بابا مهدی با آقا رادین

مامانی و بابایی
مامانی و بابایی

به وبلاگ من خوش آمدید


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرفای من با مامان فزناز و بابا مهدی و آدرس mamanobaba.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سلام عزیز دل مامان و بابا

پسمل بابا خوبه؟؟؟

سلام به پسر عزیزم مرد دلاورم

سلام دختمل یا پسمل گلم

سلام عزیزم

سلام به بابایی خوب خودم

سلام بابایی

سلام بابایی خوبی

سلام مامانی سلام بابایی

چطور کفر مامان رو در بیاریم!

پسمل یا دخمل عزیزم بابایی میخواد باهات حرف بزنه

نويسندگان

مامانی و بابایی

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 16887
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



سلام بابایی خوبی

سلام عزیز دلم خوبی

باباییم میدونم که شناختیم. خوب بچه منی دیگه!! باهوش، زرنگ و پرتلاش. 

بابایی اعصابم چند روزه خیلی ریخته بهم. ولی تو نگران نباش همش درست میشه. 

مامانیم خوبه. تو اون اتاقه. خوب بحثو عوض کنیم مامان اومد!!!!!!!!!!! 

بابایی کمک ... 

امروز با مامان اسمتم انتخاب کردیم میدونی اسمت چیه؟؟ از زیر زبون من چیزی نمیتونی بکشی بیرون. نه نه نه خودتو لوس نکن . نه نه این کارو نکن باشه میگم. باشه باشه ببین اسم اصلیتو نمی دونم ولی قرار شد با مامان تا یه مدتی وقتی به دنیا میای اسمتو صدا نکنیم و بهت فقط بگیم نی نی .

خیلی خوب من یواشکی اسمتو صدا میکنم ولی به کسی نگیا. با مامان هر روز در مورد تو نحوه تربیتت و اهدافمون برا ایندت (تا اونجایی که دست ماست) بحث کردیم. قرار شد بذاریمت مهد کودک المانی زبانا و اینجا المانی رو کامل یاد بگیری. انگلیسیم من و مامانت یادت میدیم و فارسیم که یاد میگیری. 

چند روز پیش برام اتفاق بدی افتاد که نمیخوام برات بگم ولی بدون اصلا حالم رو به راه نیست فقط اومدم که یکم باهات حرف بزنم. 

 

خوب راستی امروز 21 روزت شدت

مبارکه خانم یا آقای محترم

دوست دارم

بابایی

5/4/2011

برمن-آلمان



نظرات شما عزیزان:

pari tohi
ساعت18:36---16 فروردين 1390
سلام دوست خوبم وب باهالی داری به منم سر بزن منتظرم
پاسخ: سلام دوست من مرسی که مطالبو خوندی ادرس وبلاگتو نذاشتی برام!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 16 فروردين 1390برچسب:,

|